Breaking
Loading...
Home » » Fenomena Minion

Fenomena Minion






Minion????
Apa tu Minion, minion boleh dikelasi kepada pengikut yang sangat setia pada tuan tanpa rasa penat lelah. Jadi makhluk kuning nie minion dalam cerita Despicable Me dan Despicable Me 2. Bagi yang sesiapa pernah tengok cerita tu mesti kelakar kan. Mat Jo xpernah tengok lagi, tapi tengok "trailer" macam kelakar je, he

Mat Jo menulis entri kali bukan nak cerita pasal Despicable Me, tapi nak bercakap pasal fenomena mainan Minion yang ditawarkan oleh restoran makanan segera, Mcdonald. Riuh pada minggu pasal mainan nie, sampai Mat Jo dengar sampai ada seorang mak cik nie, mengamuk kat McD, sebab apa,  

MINION DAH HABIS!!!





Pada mula nya, Mat Jo tak percaya sangat, ape hal nie, pasal mainan pun nak mengamuk (padahal dah tengok video mak cik mengamuk kat forum, he).

Tapi!!!

Semalam merungkai segala-galanya, semalam Mat Jo keluar dengan member pergi moreh selepas terawih. Jadi kebetulan semasa Mat Jo balik, Mat Jo melalui jalan dimana ada Mcd berpangkalan di situ. Macam tak percaya, ape hal ramai gila orang beratur, tak Mcd nak bagi Bubur Lambok pula, he. Lepas tu terfikir jap, 

haaaaaaaaa

Mainan MINION!!!

Memang betul la fenomena Minion berlaku di Malaysia, harap-harap tiada rusuhan sebab minion kekurang stok, he

Apa-apa pun, jom layan pemenang Mcd Idol ke 2013, he



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2013. Matjo - All Rights Reserved | Copyright © 2017 Matjo | Template Edit By Matjo