Breaking
Loading...
Home » » Budak kepala kacang

Budak kepala kacang

Macam mana la yer kalau selalu yang kita nampak hanya la yang sebelah kiri tetapi yang sebelah kanan pun ada

                    












Petang2, nak joging kat taman, tiba2 datang seorang budak sedang menari tarian punggung~~~
Semasa tunggu bas, tiba2 datang seorang budak sambil tersengih2 dan berkata hi cik adik~~~~
Semasa kat taman permainan, tiba2 keluar seorang budak pakai cosplay pelik sambil buat muka selamba~~~

haaaaa, macam mane tu?
Sapa nak jawab tu?
Wujudkah budak perangai macam shin chan nie?

Biar Mat Jo fikir, hmmmmmmm, memang tak dapat fikir la, nak tergelak ada la, ye la bayangkan tengah2 sedap joging, depan mata ada budak menari sambil tunjuk punggung, memang gelak sakan la. Tapi kalau ada budak perangai macam shin chan nie, memang riuh la kawasan tempat tinggal tu.

hati2, mungkin jiwa shin chan lahir dalam kaum kerabat anda~~
mungkin anak jiran sebelah rumah~~
ataupun anda sendiri adalah shin chan, ahaks~~

Jadi, biarkan hidup ini diselubungi shin chan~~~~

p/s: mesti pelawat blog nie fikir, apahal dengan Mat Jo nie, shin chan je memanjang, tak ada mende lain ke, jadi Mat Jo menjawab yang tu je ada lam otak Mat Jo yang simple nie, jadi la daripada takde, he
Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

2 comments:

  1. Gambaq kat atas tuh muka budak tuh macam shin chan wehhhhh!!!!!

    -Crack-

    p/s : nama google account aku lain...adeh...matjo bagi la Anonymous comment

    ReplyDelete
  2. @khalish
    nanti Mat Jo edit balik seting blog Mat Jo, ahaks

    ReplyDelete

 
Copyright © 2013. Matjo - All Rights Reserved | Copyright © 2017 Matjo | Template Edit By Matjo